středa 26. června 2013

Pátá dohoda - Don Miguel Ruiz

Kdysi jsem četl knížku 4. dohody a ačkoli je to asi výborné dílo, nezaujalo mě to tolik, jako práce Eckharta Tollea.

Zaujalo mě, že jsem na internetu našel pátou dohodu. Sám bych si ji nekupoval, tak jsem si řekl, proč si ji nestáhnout a nepodívat se na pár odstavců a nezjistit, o čem ta pátá dohoda vůbec je.

Prvních několik stránek se opakují předchozí 4. dohody (jinými slovy a asi i více do hloubky), ale pak začíná dohoda pátá, která tuším zní "naslouchejte, ale pochybujte" ("buďte skeptičtí" nebo něco v tom smyslu). Hodně se zde hovoří o slovech jako o symbolice a tak různě. Tak mě napadlo, že by to třeba mohlo zaujmout i některé ostatní :)

Kniha se dá stáhnout například zde:
http://www.zahrada-ticha.cz/downloads.php?cat_id=11&file_id=25

Stojí za to do ní nakouknout, ale jestli si ji někdo chce přečíst celou, bude lepší si pořídit klasickou knihu. Nebo alespoň já mám takovou zkušenost, že klasická knížka nejenom, že se čte lépe, ale má v sobě něco více.

Žádné komentáře:

Okomentovat