úterý 30. července 2013

... Tohle mě parádně nabíjí :)










7 komentářů:

  1. daj se tydle nesmysle nenjak vyfiltrovat, aby se mi ukazovaly jen novinyk s tollem, jen tolle a ne tydle kantry, brukly lý apod? achjo :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, dá se odfiltrovat, použít Tolleho v praxi. Zkusit to.

      Vymazat
    2. Teda tohle bolí... Odfiltrovaného ho máte v sekcích krátkých překladů, dlouhých překladů, překladů ostatních, v sekci bez titulek a v sekci na stažení...

      Vymazat
  2. DýFí, nenechte se odradit od podobných ukázek a nápadů:) Tenhle Šmoula Mrzout je výborný učitel ega, možná poslaný samotným ET:)
    Určitě nejsem zdaleka sama, kdo tahle zpestření vždycky rád uvítá. Některá jsou opravdu unikátní kousky, třeba Alan Watts a mnohé další.

    Ještě tip na knihu. Vyšla už před časem, ale je to jediná knížka, u které jsem si všimla na obalu doporučení od ET. Podle něj je to klíč, který stačí jen použít a otevřít.
    Napsala ji Byron Katie, jmenuje se "Měj rád skutečnost". Přišla jsem na ni díky Vašim videům, kde se o téhle ženě ET zmiňuje jako o kamarádce, což mne zaujalo.
    Kniha mi připadala opravdu úžasná, plná jednoduchých praktických rad, otázek na sebe sama, příkladů v rozhovorech s nešťastnými lidmi, kteří se po popovídání s BK začali na svět dívat trochu jinak, ať už měli jakýkoliv problém.
    Všem příznivcům ET vřele doporučuji.

    EN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky už ji mám objednanou šárka

      Vymazat
    2. Taky mrknu až půjdu kolem knihkupectví, recenze se čte hezky. Ale vsadim se, že Eckhart si možná přečetl jen obal knihy, protože víc nepotřeboval, hehe

      Vymazat
  3. Šárko kdyžtak dejte někdy vědět, jak se Vám knížka bude líbit :)

    OdpovědětVymazat